Administratívna záťaž pri zbieraní, uchovávaní a odovzdávaní dokladov do účtovníctva je strašiakom mnohých klientov. Pritom to tak vôbec nemusí byť.

Domov > Linkedin články > Administratívna záťaž pri zbieraní, uchovávaní a odovzdávaní dokladov do účtovníctva je strašiakom mnohých klientov. Pritom to tak vôbec nemusí byť.

DAL či NEDAL?
👩🏽‍💻 „Prosím, doručte mi bloček za benzín, ten za 44€ zo 4.3.“
👨 „Veď ten som Vám už odovzdal.“
👩🏽‍💻 „Žiaľ, v odovzdaných dokladoch som ho nenašla.“

Tento boj medzi účtovníkom a klientom trvá už nejaký ten piatok.

Administratívna záťaž pri zbieraní, uchovávaní a odovzdávaní dokladov do účtovníctva je strašiakom mnohých klientov. Pritom to tak vôbec nemusí byť.

Tu sú 3️⃣ jednoduché rady, kde hádka o odovzdaný či neodovzdaný doklad už nebude hroziť:

1️⃣ Nastaviť si zberný e-mail na faktúry, ku ktorému klient umožní prístup aj svojmu účtovníkovi (faktury@firma.sk)

2️⃣ Požiadať klienta o ukladanie dokladov do zdieľaného priečinka (OneDrive, Dropbox, Google Drive)

3️⃣ Využívať aplikáciu na zber a uchovávanie dokladov (Doklado, eBločky, wflow, Digitoo)

Aj takto môžete premeniť chaos s dokladmi na proces, ktorý zjednoduší Váš podnikateľský život.

KONTAKT

Potrebujete pomôcť alebo poradiť?

Law & Tax
Tomáš Demo
tomas.demo@highgate.sk

Accounting
Peter Šopinec
peter.sopinec@highgate.sk

Crypto
Peter Varga
peter.varga@highgate.sk