DAL či NEDAL?
👩🏽💻 „Prosím, doručte mi bloček za benzín, ten za 44€ zo 4.3.“
👨 „Veď ten som Vám už odovzdal.“
👩🏽💻 „Žiaľ, v odovzdaných dokladoch som ho nenašla.“
Tento boj medzi účtovníkom a klientom trvá už nejaký ten piatok.
Administratívna záťaž pri zbieraní, uchovávaní a odovzdávaní dokladov do účtovníctva je strašiakom mnohých klientov. Pritom to tak vôbec nemusí byť.
Tu sú 3️⃣ jednoduché rady, kde hádka o odovzdaný či neodovzdaný doklad už nebude hroziť:
1️⃣ Nastaviť si zberný e-mail na faktúry, ku ktorému klient umožní prístup aj svojmu účtovníkovi (faktury@firma.sk)
2️⃣ Požiadať klienta o ukladanie dokladov do zdieľaného priečinka (OneDrive, Dropbox, Google Drive)
3️⃣ Využívať aplikáciu na zber a uchovávanie dokladov (Doklado, eBločky, wflow, Digitoo)
Aj takto môžete premeniť chaos s dokladmi na proces, ktorý zjednoduší Váš podnikateľský život.