Účtovné, daňové a právne služby pod jednou strechou

Domov > Účtovné, daňové a právne služby pod jednou strechou

Komu sú naše služby určené?

Malým a stredným spoločnostiam, klientom, ktorí majú v skupine viacero spoločností, ale aj jednoosobovým s.r.o.-čkám, ktorých bude po 1. 1. 2025 určite pribúdať (znížená sadzba dane z príjmov na 10% do výšky zdaniteľných príjmov 100.000,- Eur). Priestor si u nás nájdu aj SZČO, ktorí plánujú presun svojho podnikania zo živnosti na s.r.o.-čku.

Ako u nás vyzerá vedenie účtovníctva?

Aj keď ako spoločnosť pôsobíme v Bratislave, účtovníctvo spravujeme klientom z celého Slovenska aj Českej republiky. Klienti majú u nás zabezpečené vedenie elektronického účtovníctva, to znamená, že všetky doklady odovzdávajú elektronicky nahratím do príslušného priečinka, prípadne zaslaním dokladov cez e-mail. S klientmi komunikujeme elektronicky (e-mail, Slack, WhatsApp), samozrejme ak je potreba, radi sa s klientmi stretneme aj osobne.

Aké sú klientske benefity?

Klienti u nás majú možnosť využívať nasledovné benefity:

Desatoro pravidiel, ktorými sa riadime pri poskytovaní účtovných služieb:

1. Transparentná komunikácia (dvíhanie telefónu, reagovanie na e-mail do 24h/48h).
2. Zavedené efektívne procesy pri odovzdávaní dokladov, ktoré šetria čas a zjednodušujú flow.
3. Notifikovanie klientov o blížiacich sa termínoch na daň z príjmov, daň z motorových vozidiel, zrážkovú daň, platenie preddavkov.
4. Kvalitné a odborné poradenstvo, vysvetľovanie komplikovaných zákonov a nariadení ľudskou rečou.
5. Aplikácia inovatívnych prvkov v oblasti účtovníctva (OCR, schvaľovacie procesy, QR kód, exporty/importy, automatizácia).
6. Vedenie bezpapierového účtovníctva (žiadne šanóny a košieľky).
7. Priebežné informovanie o hospodárskom výsledku a príprava kalkulácie dane v stanovených periódach.
8. Sledovanie legislatívnych noviniek z pohľadu daní a účtovníctva. Interné školenia účtovného tímu.
9. Poriadok v účtovníctve – inventarizácia účtov – prehľady – saldo záväzky/pohľadávky.
10. Vedieť si priznať chybu a za klienta zaplatiť pokutu, ak vznikla pochybením účtovnej spoločnosti.

Aká je cena za naše služby?

Základný balík za vedenia účtovníctva začína na sume 120,- Eur / mesiac. V rámci tejto ceny klientovi ponúkame spracovanie DPH priznania, kontrolného výkazu a súhrnného výkazu na mesačnej báze. Klient určite uvíta v rámci balíka aj základné účtovné a ekonomické poradenstvo + prípravu základných reportov.

Ak máte záujem o detailnejšiu cenovú ponuku, ozvite sa nám cez kontaktný formulár TU.

Ďalšie články

KONTAKT

Potrebujete pomôcť alebo poradiť?

Law & Tax
Tomáš Demo
tomas.demo@highgate.sk

Accounting
Peter Šopinec
peter.sopinec@highgate.sk

Crypto
Peter Varga
peter.varga@highgate.sk