V ére digitálnej ekonomiky sú schopní a skúsení zamestnanci často najhodnotnejším aktívom firmy. Predovšetkým technologické a rýchlo rastúce firmy sú veľmi citlivé na odchod kľúčových členov tímu. Odchádza s nimi totiž často hodnotné know-how firmy, čo má negatívny vplyv na jej hodnotu a postavenie na trhu. Vysoký plat na pritiahnutie a udržanie mozgov vo firme však už dnes väčšinou nestačí. Ponúknutie podielu na firme je často tým správnym riešením.
Cieľom konferencie je zrozumiteľnou formou priblížiť možnosti malých a stredných firiem pri plánovaní a implementácii zamestnaneckých akcií v slovenskom právnom a podnikateľskom prostredí.
Aké formy zamestnaneckých akcií a opčných plánov môžu slovenské firmy svojim zamestnancom ponúknuť? Aký veľký podiel by firmy mali vyhradiť pre svojich zamestnancov? Kedy je najvhodnejšie akcie zamestnancom vydať? Ako sa zdaňujú zamestnanecké akcie a opcie v slovenských spoločnostiach? Aké sú skúsenosti popredných slovenských start-upov so zavedením zamestnaneckých opčných plánov? Aj o týchto témach budeme na konferencii diskutovať.